15 maja 2011

Adidas



Witajcie ponownie! Jak Wam mija dzień? Ja mam masę nauki i lekcji, a kompletnie nie mam chęci, żeby się tym zając. Po prostu nic mi się nie chcę. Dzisiaj jeszcze mam dla was kilka fajnych looków, które wyszukałam na stronie internetowej Adidasa. Niektóre są naprawdę boskie. Sami zobaczcie;







Podobają Wam się?
Piszcie w komentarzach ;)

+Można dodawać mnie do znajomych, również dodam ;]

+Zapraszam do wzięcia udziału w mojej ankiecie (z boku bloga)

No to już wszystko.
Do zobaczenia jutro ! ; **
< 3

3 komentarze:

  1. zarabiste ;)

    Zapraszam do siebie ;)
    http://queenofmystory.blogspot.com/

    + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się wiele z powyzej zaprezentowanych looków, poniewaz sama taki preferuje . W sumie nie bawie się w jednostajnośc i gdybym mogla to kombinowałabym z ciuchami. pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. takie sobie to, ostatnie tylko w miarę fajne, gdyby nie te buty.

    OdpowiedzUsuń