11 maja 2011

Kurteczki i marynarki ;]

Hej ! Dzisiaj nudny dzień, na dodatek dokładnie przed sekundą padało, a teraz jest słońce. Kocham polską pogodę... Ogólnie u mnie nuda, dużo lekcji i dużo nauki, a najgorsze jest to, że dzisiaj dostaliśmy kartki z ocenami. Będę miala niezłe manto w domu, więc trzymajcie za mnie kciuki ! ;)
A teraz kilka fajnych kurteczek i marynarek:









I jak Wam się podobają ?
Piszcie ;)

+ Można dodawać mnie do obserwatorów,

+ Jeżeli ktoś chce, abym Wam coś poradziła to może śmiało pisać w komentarzach.


Na dzisiaj to już wszystko, pozdrawiam Was serdecznie !

Bye < 3
xoxo

3 komentarze:

  1. fajny blog :)


    zapraszam na mój ;


    http://style-andme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. środkowa marynarka jest boska, jaki masz styl. napisz coś o tym w czym gustujesz. masz jakiś konkretny typ ubioru?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak mam, jutro dodam moje outfity ;)

    OdpowiedzUsuń