10 maja 2011

Obcasy & płaskie

Hej! Ponownie dzisiaj. Już się z wszystkim wyrobiłam, mam zrobione lekcje i wgl, więc totalny luz. Ogólnie to oceny na koniec roku nie mam aż takich złych, ale mogłyby być lepsze. Mam nadzieję, że podciągnę do tego nieszczęsnego paska. A trochę mi brakuje... No niestety, w tym roku jestem strasznie leniwa, więc mam to na co zasłużyłam. Ale obiecuję, że w przyszłym roku będzie lepiej ;) A teraz przejdę do głównego tematu, którym są buciki DeeZee. Przeglądałam ich stronę internetową i mam dla Was kilka naprawdę świetnych sztuk. Sami zobaczcie:
DeeZee 149,00 zł

DeeZee 139,00 zł

DeeZee 129,00 zł

DeeZee 159,00 zł

DeeZee 149,00 zł

DeeZee 119,00 zł

DeeZee 129,00 zł

A dla tych, którzy nie lubią eleganckich butów, mam takie propozycje:
DeeZee 69,00 zł

DeeZee 69,00 zł



DeeZee 69,00 zł



DeeZee 23,99 zł

DeeZee 19,66 zł

DeeZee 65,00 zł


Dobra na dzisiaj byłoby tyle z butów. Co o nich sądzicie? Piszcie w komentarzach ;)

+ Można dodawać mnie do obserwatorów,

+ Jeżeli ktoś che, abym Wam coś poradziła to może śmiało pisać w komentarzach.

Pozdrawiam Was serdecznie ;*
Do jutra! ;)


4 komentarze:

  1. buty jak buty, obcasów i tych płaskich oceniac nie mogę, bo nie noszę takowych.
    trampki - czerwone albo czarne, zwykłe proste.
    i co do butów - glany to takie w których mogłabym chodzic cały czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. hej! ogólnie to wolę trampki ;) super blog i dodaję się jako obserwatorka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze fajny ten twoj blog .. jesli lubisz zmnierzch obejzyj badz przeczytaj pamietniki wampierow uwielbiam to :)... w filmie ... podoba mi sie tu u cb idodaje do obserwatorow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się z vix, trampki są naj. ale szpilkami nie pogardzę.
    zapraszam do mnie:
    http://mousa-mous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń