14 maja 2011

Ponownie ;)

Witam serdecznie jeszcze raz. Chcę Was poinformować, że ostałam sugestię o udostępnienie mojego stylu. Więc jutro cały post będzie poświęcony moim trzem outfitom. Pokaże Wam również jak noszę koszule i bandany. To nie będzie ostatni taki post. Co kilka dnie będę prezentować Wam moje outfity lub nowo nabyte rzeczy. Jutrzejszy post będzie zawierał także kilka rzeczy, na które poluję. Będę Wam systematycznie udostępniać nowe rzeczy, które wpadły mi w oko. Przed chwilą relaksowałam się w wannie z masą piany. Teraz czuje się rozluźniona. Uwielbiam długie, gorące kąpiele. Lubię też specjalny nastrój: przygaszone światło, bądź świece. To jest to co lubię. Dzisiaj bolał mnie kark, ale teraz jak sie wymoczyłam w cieplutkiej wodzie, wszystkie moje mięśnie są rozluźnione. Uwielbiam taki stan. Niestety jutro będę miała masę roboty. Muszę zrobić lekcje i na poniedziałek i na wtorek, ponieważ jutro mam 2-godzinny trening i muszę na niego jechać autobusem co zajmuje godzinę w jedną stronę. Życzcie mi powodzenia. Ostatnio jestem strasznie zabiegana, muszę jeszcze poprawić oceny, bo mam masakryczna średnia w tym roku. 
A u Was co słychać ?
Pozdrawiam Was serdecznie ! ;*
Dobranoc < 3

1 komentarz:

  1. Fajny Blog :) ZAPRASZAM DO MNIE www.dominika-rolbiecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń